• rabat -10% kod: Wiosna 🌼
  • Wysyłka gratis Gwarancja i Certyfikat Zwrot do 30 dni Bezpłatna korekta rozmiaru Raty

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji wynosi maksymalnie 10 dni roboczych (z wliczoną dostawą). Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji od momentu zaksięgowania wpłaty lub w chwili, gdy kupujący wybierze opcję dostawy za pobraniem. Skorzystanie z wysyłki do paczkomatu lub z usługi graweru może wydłużyć czas realizacji o 1 dzień roboczy. Pierścionek zamówiony w naszym sklepie online produkowany jest po złożeniu zamówienia. W ten sposób otrzymujesz produkt w 100% nowy, stworzony specjalnie dla Ciebie!

2. Jakie są dostępne formy wysyłki?

Składając zamówienie w naszym sklepie możesz wybrać:
-dostawę do paczkomatu (Inpost)
-dostawę kurierem (UPS, Inpost)
-dostawę kurierem z płatnością przy odbiorze (UPS, Inpost)
-odbiór osobisty na terenie Krakowa

Wysyłkę otrzymujesz gratis. Wyjątek stanowi wysyłka z płatnością za pobraniem, której koszt wynosi 15 zł.

3. W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Składając zamówienie w naszym sklepie możesz skorzystać z:
-płatności kartą, e-przelewem, BLIKiem przez Przelewy24
-płatności tradycyjnym przelewem 
-płatności za pobraniem (kurier UPS, Inpost)
-płatności przy odbiorze osobistym (gotówka lub karta)
-płatności ratalnej

Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Płatności".


4. Jaki rozmiar pierścionka mam wybrać?

Pierścionki wykonujemy według standardowej rozmiarówki europejskiej. Szczegółową rozpiskę poszczególnych rozmiarów znajdziesz tutaj

Jeśli nie jesteś pewien, jaki rozmiar pierścionka wybrać, zalecamy wybór rozmiaru 14 – to najbardziej powszechny rozmiar, który możemy później łatwo skorygować.

5. Co jeśli pomylę się przy wyborze rozmiaru pierścionka?

W cenie pierścionka otrzymujesz jedną bezpłatną korektę rozmiaru. Produkt przekazywany na bezpłatną korektę/wymianę nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli różnica między rozmiarem zakupionym a prawidłowym będzie zbyt duża, zapewniamy wymianę pierścionka na całkiem nowy produkt w odpowiednim rozmiarze. Potrzeba korekty/wymiany powinna zostać zgłoszona do 30 dni od otrzymania zamówienia. Następnie masz 14 dni kalendarzowych na wysyłkę lub dostarczenie do nas pierścionka. 

Pierścionek wraz z certyfikatem i wypełnionym formularzem korekty* nadaj kurierem na adres naszego biura:

PIERSCIONEK.PL
Filip Bednarz
ul. Sodowa 36A
30-376 Kraków

lub do paczkomatu o numerze KRA35M, Kalwaryjska 9, 30-509 Kraków. 

nasz numer telefonu: 573 018 629
nasz adres e-mail: [email protected]

Jak tylko paczka do nas dotrze otrzymasz mailowe powiadomienie o przyjęciu pierścionka na korektę rozmiaru/wymianę.

Poinformuj nas proszę, że nadałeś do nas przesyłkę, aby usprawnić proces korekty.

*formularz korekty każdy klient otrzymuje w paczce razem z zamówieniem, jeśli potrzebujesz, aby został przesłany do Ciebie jeszcze raz skontaktuj się z nami

6. Czy mogę skorzystać z usługi graweru? Jeśli tak to jaki jest jej koszt?

Oferujemy możliwość wykonania grawerunku i usługa ta jest bezpłatna. Aby z niej skorzystać wystarczy wpisać treść graweru w komentarzu do zamówienia. Maksymalna ilość znaków możliwych do wygrawerowania zależy od wielu czynników: od rozmiaru pierścionka, od czcionki, również od miejsca przybicia cechy probierczej przez Urząd Probierczy. Jeśli okaże się, że treść graweru musi zostać zmodyfikowana skontaktujemy się z Tobą. 

Dodatkowe informacje związane z wykonaniem graweru:

• Grawer wykonujemy tylko w przypadku zamówień opłaconych (nie ma możliwości zamówienia pierścionka z grawerem za pobraniem).

• Ze względu na indywidualny charakter zamówienia produkt z grawerem nie podlega zwrotowi ani wymianie.

• Grawer wykonujemy tylko wtedy, kiedy rozmiar pierścionka jest w 100% pewny. Możemy wykonać go również gratis już po ewentualnej korekcie rozmiaru lub kiedy klient upewni się, że zamówiony rozmiar jest odpowiedni (podczas wykonywania korekty grawer najpewniej ulegnie zniszczeniu).

• Usługa graweru może wydłużyć termin realizacji o 1 dzień roboczy.